Bey3za5 tabiki de bir sorun olsa söylerlerdi ve önlem alırlardı.Bu tarz çok sık kasılmalar bazen benim yaşadıklarıma sebebiyet verebiliyor ama ki illa sizde de olacak diye bir kaidr yok.İçiniz rahat etsin ve tedbiri bırakmamak adına doktorunuzla durumu görüşün bence.Çünkü haftanız ileri , herkesim gebelik süreci de farklı.Sizi telaşlandırmak adına söylemedim 😊 Benim kasılmalarım çok çok fazlaydı yalnız , ben içinizin rahat etmesi adına doktorunuzla paylaşmanızı tavsiye ediyorum sadece nitekim hiç birimiz doktor değiliz , tecrübelerimiz dahilinde paylaşım yapabiliyoruz.Umarım her şey yolundadır 🌸