Bey3za5 Arkadaşlar iyi akşamlar. 29 haftalık hamileyim bebek sürekli sağ tarafıma toplanıyor. Sağ tarafım sertleşiyor, şişiyor ve yumurta şeklini alıyor. Bunu yaşayan var mı? Doktorum sorun olmadığını söyledi ama yine de tedirginim 😔😔😔
mucizemARAS Bey3za5 ben üçüncü aydan beri yaşadım onu hep saga toplanırdı şimdide ya saga ya sola bazen karnımın bir yanı bomboş bir yanı patlayacak gibi sıkıntı etme asla
MerveKaya38 Bey3za5 benimde arada oluyor Dr pozisyon değiştiriyor normal demişti hiç gecmeyen sertlik olursa kasılma olabilir diye maknezyum verdi onu kullanıyorum canım
Mgs21715 Bey3za5 merhaba bende 27 haftalık hamileyim birkaç haftadır aynı şeyi bende yaşıyorum ama kısa süreli olarak inşallah bı sorun yoktur 🤷
Bey3za5 mucizemARAS anladım siz erken hissetmeye başlamılsınız herkese göre değişiyor tabi teşekkür ederim
Abece Gayet normal bir durum. Sorun olsaydı doktorunuz da söylerdi zaten. Doktorların söylediklerine neden inanmıyorsunuz anlamıyorum….
Bey3za5 Abece Doktoruma inanmıyor değilim inanmasam doktorumu değiştiririm zaten. Sadece sıklaşmaya başladı ve doktorum 1 ay sonra gel dedi acaba aynı sorunu yaşayan var mı diye merak ettim. Bi arkadaşım 30. Haftada aynı sorunu yaşıyordu plesantası ayrıldı ve erken dopum yaptı bebeği şuan küvözde bu nedenle ister istemez insan korkuyor ve ilk gebeliğim olduğum için tedirgin olmam ve böyle hissetmem normal diye düşünüyorum….
Bey3za5 MerveKaya38 Bende magnezyum kullanıyorum 3 gündür içmiyorum bu sebepten olabilir mi acaba onu hiç düşünmemiştim teşekkür ederim 🌺
mucizemARAS Bey3za5 seni cok iyi anlıyorum aslında hamileleri en iyi anneler ve hamileler anlamalı 38. Haftaya giriyorum yarın ve ilk ögrendigim günden beri doktorum sıkıntı yok desede içimdeki endişe hiç gecmedi herşey yolunda olsada hep bişey olur mu oldumu bebişim iyimi die gecti ama işte bazıları anlamıyor yargılıyor
mucizemARAS Bey3za5 ben bebegimi ilk 18. Haftada hissettim ama üçünçü aydan beri hep göbegimin sagında top gbi şişerdi toplanmasını hissetmezdim ama görüyordum göbegim olmadıgı solum boş sagım şiş dururdu doktoruma fotograf atmıştım bende sıkıntı yok demişti
Bey3za5 Mgs21715 Doktoruma ara ara oluyor dedim bundan sonra ki haftalarda bunu yaşayabilirisniz dedi ama son 3 gündür çok sıklaştı sizi de korkutmayayım umarım kötü bişey yoktur yarın doktorumla konuşucam bakalım
Haydinn Bey3za5 benimde sertleşmelerim çok canım kontrole gittiğimde hiç bi sıkıntı yok herşeyin yolunda dedi doktorum sadece magnezyum yazdı , herşey yolundaysa stres yapmaya hiç gerek yok 🥰
Semrakrbck Bey3za5 benim bebeğimde öyle sıkıntı yapma hatta çok tatlı oluyor bana göre sonra ayağa kalkınca hemen düzeliyor
Bey3za5 Semrakrbck evet ayağa kalkınca düzeliyo bana da çok sevimli geliyodu fakat sıklaşınca biraz korktum
Rabis01 Bey3za5 bende 29+4deyim bende de ayni sorun oluyordu 2gundur hateketlerde yavaslama azalma hatta yok denecek sekilde falan olmaya basladi siz hareketlerini sayiyor falanmisiniz
Bey3za5 Rabis01 hareketlerini saymıyorum çünkü sürekli hareket halinde sadece o kasılma gibi olması korkuttu beni ama belli bi zaman sonra hareketleri bebeğin yeri daraldığı için yavaşlayabiliyormuş
Sevi36610 Haftadayım.bebeğim çok hareketli ama bende de aynı durum var toparlanma gibi sertlik oluyor bugün olmaya başladı.doktoruma sordum normal bir durum dedi.
Yenianneadayi2208 Bey3za5 o toplanmalar aslında kasılmalar.Gün içinde çok sık oluyorsa yeniden doktorunuza görünmenizde ya da durumdan haberdar etmenizde fayda var.Aynı durumu ilk gebeliğimde yaşadım ve rahim kısalığım olduğunu öğrendim doktorum hemen nidicard başlatmıştı.Ama bu demek değil ki sizde de olacak.Sadece çok sık ise muhakkak doktorunuzu bilgilendirin.🌸
Bey3za5 Yenianneadayi2208 rahimle ilgili ya da farklı bir durum olsa önce ki muayenelerde ya da perinatolojiye gittiğimde çıkmaz mıydı?
[silindi] Bey3za5 Bazen bende de oluyor sola yatiyrm yada masaj yapiyrm ayrıca bazen psikoljikde oluyor
Rabis01 Bey3za5 henuz yeri dar degildir bence kilosu da fazla yok haftasida daha fazla degil bilemedim vallaha baska sorun olmasindan korkuyorum