Gkc123 Ben de şuan aynı dertten muzdaribim. 40. Haftama giricem tam dogum oncesi basima geldi. Dahiliyeye gittim. Dışkı yumuşatacı şurup verdi. Bir de anestol merhem. Merhem bir işe yaramıyor. Hamile oldugumuz icin de hic bir islem yapamiyorlar. Etkili bir merhem de vermiyorlar. 1 hafta oldu et hala duruyor ama sancısı azaldı. Kendi kendine gecmesini bekliyorum. Umarım seninki de biran önce geçer