Gkc123 ben yorumları okudum ve birebir yaşadığım ve bildiğim için söylüyorum.
O makatından çıkan et parçası basur ya da hemoroid değil. Makat çatlağı diye geçiyor.
3 sene önce acı yedim ve ıkınmaktan oldu. Yaklaşık 1,5 sene snr doktora gittim. Artık hiç bişi yapamayız. İlk fırsatta olsaydı sıcak suya otur diyecektim. Krem ve fitil verecektim ama artık geçmez. Tek çaresi lazer ameliyat ile o et parçasını kesip almak dedi. 🤷🏻♀️
Ama yine olma ihtimali var dedi.
Bıçak kesiği gibi acıyor hala. Kayısı yiyorum, kefir içiyorum ama yine de bazen acıdığı oluyor. Bazen et parçası küçülüyor bazen büyüyor çünkü demir hapı içiyorum ister istemez dışkım katı oluyor 😔
O zaman da krem sürüyorum.😕
Geçmiş olsun çünkü bence hemoroid olmaktan daha zor ve acılı…