Gnz Edgnssss ben doktorumu degistiricem tsh hormonun yüksek çıktı çok olumsuz şeyler söyledi ilac yazmasi gerekirken yazmadı o yüzden baska doktora randevu aldım o da 17 mayista büyük ihtimal.o zaman 9 haftalık oluyoruz🥰
Gnz Edgnssss inan bende bilmiyorum persembe gunu gittim o gunden belli moralim o kadar bozuk ki kasik ağrılarım daha da fazlalaştı hemen baska doktor arayisina falan girdim cok sukur birisini buldum nasip olursa 17 mayista gidicem