13-9 gebelikte normal sayılıyormuş, doktorum öyle demişti. Ama küçük ve büyük tansiyonun bu kadar yakın olması iyi değil. Takip edin ve tekrar ederse mutlaka hemen gidin doktora.
Buarada sarımsak ya da sarımsaklı yoğurt tavsiye edilmiş, eğer daha önceden etkisini denemediyseniz sakın yemeyin. Bende sarımsak ya da sarımsaklı yoğurt tansiyon çıkarır mesela, herkeste etkisi aynı değil. Limon suyu en garantilisidir.