Minik1panda 3 yasında oglum kucagına al dıyor ama acıklıyorum ilk zamanlar aglıyordu ama sımdı bıraz alıştı. Fakat gece tuvalete falan gotururken kucagımda tasıyorum. Cok sukur artık eşim götürüyor ramazanda uyumuyor. Ramazanda snra bakacagız uyludan uyanımıyor pek gene bana kalabılır . Bır sekılde alınıyor kucaga yanı. ama dikkat etmek lazım