Nurgull__ normal Doğum yapanların hiç ağrısı sızısı olmuyor mu tamam normali en sağlıklısı ama senn vücudun yada bebeğinki buna müsait değilse mecbur sezaryen.. normal doğumdada dikişlerin fazla olablyor yırtık oluşabiliyor makata kadr .. ha desenki sen istermiydin normal Doğum isterdim