Çatı muayenesinn 37. Haftada başlanması gerekir ebeyim Bende aşinayım.. benim 37 de yapıldı ve pelvisimin kesinlkle normal Doğuma uygun olmadığına karar verldi sezeryan hazırlığı yapıyorum.. muayene yapılmasaydı sancı bekleyip boş yere o kadr sancı çekerdim çünkü bebeğin başı aşağı inmezdi belkide fetal distrese girer kalbi yavaşlar böyle riskleri var yada baş aşağı indi hadi diyelim ya o dar çatıdan geçerken omuz kırığı olursa.. çok karşılaştığım için bunları belirtiyorum Çatı muayenesi önemli bu yüzden