SevincGancali tabi bireyden bireye değişir fakat ben annemin hamile haberini öğrenen ilk kişilerden olmak isterim. İlk haberi aldığımda biraz sevinç biraz hüzün karışık bir duygu yaşadım. Yaş farkından dolayı biraz üzülmüştüm, madem böyle bir şey olacaktı neden daha önceden olmadı diye düşündüm. Yaş farkımız az olsa ne güzel arkadaş gibi büyürdük dedim. Fakat sonra düşününce çocukla da çocuk olurum, oyunlar oynarım hem de bilinçli bir şekilde büyütürüm artık dedim. Şu an içimde hiçbir üzüntü yok, zaten düşündüklerim de çok saçma şeylermiş sonradan farkına vardım 😀 Her şeyin belli bir zamanı var sonuçta. Şu an tek dileğim sağlıkla kucağımıza almak.