Kuzucccum benim ertesi gün geçti. Aşı olup gelince ütü yaptım hareketle geçiyor diye. Ama böyle boğazım ağrıdı grip olacak gibi geçti 2 günde, alakalı mı bilemiyorum. 8 saat maskeyle durunca boğazım çok kuruyor. Sürekli de konuşuyorum işte. Sabah akşam parol aldım 2 gün geçti çok şükür.