Kuzucccum Selam anneler 21+3 haftalık hamıleyım dün tetenoz aşısı oldum hafıf ağrı vardı bugün çok kötü kolum kaldıramayacağım kadar ağırıyor ne kadar zamanda geçer bilgisi olan anneler yazar mısınız ?
hellobaby0 Kuzucccum 3 güne geçiyor 2. Gün felaket oluyor ama yarına yavaş yavaş geçmeye başlar benımde dün 3. Günüydü yavaş yavaş geçmeye başladı Bugün tam geçti sadece iğne yeri sızlıyor
Esra2306 Kuzucccum benimde ikinci ve üçüncü gün kötüydü bugün dördüncü günüm şükür kullanabiliyorum buz koydum ben şişmişti kolum iyi geldi bana buz
Zeynep_ayaz Kuzucccum 3 gunde geciyor cnm benimde ilk dozda 3 gun agridi kolum sisti buz koydum masaj yaptim hep 2 gun once 2inci dozu vuruldum bu sefer bi skintim olmadi agrim yok
1Acemianne Kuzucccum 2ci gun cok agriyor 3 gune gecer benim ilk gun yanma tek oldu Bide banyo yapmayın daha kolay geçer
Papatya_38 Bende iki gün önce vuruldum iki üç gün içinde geçer dediler yavaş yavaş geviyir benim kolum
Celiklibusee Kuzucccum 2-3 gün arası geciyor yoğun ağrısı ama tamamen gecmesi 1 haftayı buldu benim. Bebişler için katlanacagız mecbur 🥲
Hilalll12 Kuzucccum 3 gün sürdü benim agrısı sızısı çok fazlaydı yatamıyordum sonra geçti zaten bi kaç güne ikinci dozu olucam 😩
Kuzucccum Hilalll12 ayyy şimdiden ıkıncı dozu düşünmek ıstemıyorum ay sonu ıkıncı doz olacam ben de 😔 evet dönemıyorum sola