EzgiDilekAta Korkma canım benim. Bende aynısını yaşadım. Enfeksiyondan dolayı bana dikiş atılmadı. 15 değil ben 20 gün yattım İnan yataktan tuvalete tuvaletten yatağa gittim. İş yemek hiç birşey yapmadım. Gittiğimde tehliken var ama risk geçti dedi. Progestan fitil verdi yaklaşık 30. Haftama kadar kullandım. Şuan 35 haftalık hamileyim Allah’a çok şükür bir sıkıntımız yok. Birde tuzu kesmeni tavsiye ederim. Bebeği besleyen damarlar da erken Doğum riskini tetikliyormuş. Sağlıkla alırsın bebeğini kucağına inşallah 🙏🏼🙏🏼