ebryy Mercimekmom bana niye bakmadılar o zaman acaba? Boşuna mı çektim onca acıyı? Dikerken of çok acıyo türünde bişeyler söyledim doktor da aa nasıl yani sen hissediyo musun dedi bana.. diyorum ya hiç iyi bi sezaryen deneyimi değildi benimki..
ebryy Birminikprensesinannesi benim açılmayla alakalı hiçbişey söylemedi, sadece bebeğin kafası çok yukarda dedi. Zaten inanılmaz bel ve bacak ağrılarım var, sinirimden oturup ağlıyorum artık. Cuma gününe kadar inmezse sezaryen isteyeceğim.
Mercimekmom ebryy sende deseydin ya hissediyorum diye ama genellikle hareketler hissediliyormuş acı degil de
maria12 ebryy ikinci gebeliklerde benek daha g iner Aşağıya. Doğuma yakın, doğumun olduğu gün genellikle
ebryy Mercimekmom acı hissettiğimi söyledim şaşırdılar ve uyuttular beni 5-10 dk da bir uyuyup uyanıyodum
Ylzozprn 2.normal olması için ssvd yapan doktor mu bulmak lazım herhangi bir doktor yapmazmı benimde 6 yıl ara oldu normal olsun istiyorum acaba mümkün olur mu