38+1, 2. gebeliğimi yaşıyorum. ilki sezaryen oldu, 2. Normal istiyorum inşallah. Dün çatı muayenesi oldum bebeğin kafası çok yukarda dedi doktor..Yürüyorum, elimden geldiğinde squat yapmaya çalışıyorum, plates topum olsa onun üzerinde de bazı hareketler yapıcam ama yok..İnmesi için neler yapabilirim?