Selinnn123 Aynurcimbil5534- internetten baktığımda normal görünüyo ama üzüldüm işte biraz kilo alsın diye elimden geleni yapıyorum 🙂
eminedlmnn elifinannesiiii canım 24 de 630 gramdı 27 de gittim 1100 gram dedi 24 den sonra hergün mutlaka bir muz yedim sabah saatlerinde sonrasında kahvaltımı ettim hala da devam ediyorum. Tavsiye ederim kaşar da dahil
Arslan2104 elifinannesiiii 26+3te gittim doktora 880gr dedi az falan demedi gayet normal dedi doktor. Bende bir şüpheye düştüm bak şimdi
elifinannesiiii Arslan2104 bende çok üzüldüm 2 hafta sonra gelişimine bakmak için tekrar kontrole cagırdı bu 2 haftalık sürede beslenmeme daha önem vericem artık🥺
090714 elifinannesiiii 22 haftamda detaylı ya girdim 2 hafta önden gidiyor 24 haftaya uyumluymuş 677 gr Dı cuma gunu kontrolüm var bakalım durumlar nasıl 🥰
Haticetalan elifinannesiiii bnmde 26+0 da 911 gramdı normal dedi 700 ve 900 arası oluyor zaten o haftalarda seninde gayet güzel canım
Teacher-mom elifinannesiiii bende 24+4 dim banada bebeğin zayıf doğar dedi 681 gram şu an çok da iyi besleniyorum bilmiyorum sinirim bozuldu benimde 😞
elifinannesiiii Teacher-mom bende iyi beslendiğimi düşünüyorum açıkçası ama dr protein ağırlıklı beslen 2 hafta sonra tekrar gel dedi çok üzüldüm 2 hafta daha fazla dikkat edip gidicem bakalım insallah toparlamış olur ya