HMEC Merhaba arkadaşlar. 10+6 haftadan yazıyorum. Kapanma sebebiyle annemin yanına memlekete geldim. Burada Bulantılarım biraz azalmış olsa da günlük yaşamımı etkilemeye hala devam ediyor. Sizde durumlar nasıl günleriniz nasıl geçiyor.
Asafimmm HMEC 10+3 üm 10 haftaya girdiğimden berli ne bulantı ne baska birşey hepsi gitti 🤩 inşallah seninde tez zamanda geçer
SerpilEsra HMEC 10+4 olduk ultrasona goreb11+1 2 gun once bulantidan kilo kaybimdan dolayi serum yedim 2 gundur daha iyiyim sukur
Edaaltintass HMEC bende 10+1im sanki bi tık daha enerjiğim artık gibi geçen haftalarda ölü gibiydim valla ☹️ Ama bulantılar devam ediyo
Arzu_94 HMEC bugün 10+5 olduk bulantı için prilam içiyorum 7.haftada başladım o zaman İlacı içsemde midem kötüydü ama şimdi daha iyiyim sanırım 3 ay dolunca geçecek kapanmadan dolayı günler çok sıkıcı bence
HMEC SerpilEsra önceki haftalarda ben de serumla ayakta duruyordum memlekete geleli taktırmadım şükür. Ama bulantı ilacına devam
mineciftci905- Bugün tam 10 hafta olduk bulantım hafif oluyo ama öksürüğe yakalandım bir türlü geçmiyor
SerpilEsra HMEC hava degisikligide yariyor insana bende iznimizden 2 hafta once gitmeyi planliyorum yasak sonrasi insallah bi nebze iyi gelir☺
HMEC SerpilEsra kendi evim kokuyor gibi geliyordu artık iyice soğumuştum bana su sıralar sadece bulantı ve kusmayı çağrıştırıyor o yüzden uzaklaşmak iyi oldu. Ama inş tamamen geçer su bulantılar.
HMEC Edaaltintass of o bulantılar yok mu zaten herşeyi altüst ediyor:( hamileliğimin tadını çıkaramadım daha
HMEC Arzu_94 bana da doktor prilam vermişti ama içtiğim gibi çıkarıyordum sonra zofrana başladım. Ama yavaş yavaş onu da bırakıyorum
Nesityyy HMEC Merhaba canım bende 12+3 oldum… Kapanma sebebiyle evde yalnız zaman geçiriyorum… eşim şehir dışında çalışıyor.. Benim bulantım 1-2 kez oldu ama mide yanması çok var bende 🙈Doktor en son ilaç yazdı o günden beride mide yanmamda yok.. Allah sağlıcakla kucagimiza almayı nasip etsin bebislerimizi 🤲🏻❤️
Elfelf475 HMEC 13+5 oldum 14. Haftam artık doluyor 😍 benim bulantılarım 11 de geçti ve o gün bugündür gerçekten zaman nasım geçiyor anlamıyorum 🥳 işe de gittiğim için hızlı akıyor ilk haftalar çok canım sıkılıyordu zaman geçmiyordu 🤤
HMEC Elfelf475 ben de son 2 hafta son 1 diye diye kendimi teselli ediyorum. İnş benm de tamamen biter. Kiminin doğuma kadar devam ediyormuş benim de ederse diye çok tedirgin oluyorum umarım bi an önce ben de atlatırım
nazmiyeee HMEC 13+2 olduk eskisi kadar bulanmıyor ama bazen hala bulantı ve çıkarmam oluyor umarım en kısa zamanda tamamen geçer 😩
Elfelf475 HMEC inşallah biter gerçekten yaşadığımı hatırladım 3 haftadır darısı sizlere 🌸 ama fark ettiğim bir şey de var susuz kaldığımda yine bulantım yokluyor kefir, ayran, su ve kendim meyve suyu yapıp içiyorum gun içinde hep