Kızlar ben doğum yaptım, kızım 5. ayına girdi bile, ama erken bi belirti paylaşmak istedim sizinle belki vesile olurum hamileliğinizi öğrenmenize🥰 ben 3. haftalıkken göbeğimde bir çizgi oluşmuştu merak edip bakmıştım internetten, bir kaç kişiye de sormuştum, hamilelik çizgisiymiş normalde ilerleyen aylarda çıkan çizgi benim 3. Haftamda hamilelik belirtim olmuştu, üst üste arkadaşlarım ailem test yap diye ısrar edince test yapıp pozitifi görmüştüm, aynı gün kan beta 39.1 çıkmıştı, çok şükür şimdi kızım kollarımda, Allah isteyen herkese nasip etsin, bir garip belirti paylaşmak istedim🥰💜