Anlayamıyorum gerçekten . Şimdi bu yazımı içenler linçleyecek umrumda değil istediğinizi yazın . Ama karnınızda bebeğiniz varken hala nasıl içebiliyorsunuz aklım almıyor bu kadar mı iradesizsiniz ya pess. Canım daha fazla istiyor falan yazmışsınız yazık o bebişlere . . .