Hamilelikte sigara içmek tehlikeli.Şöyle düşünün bebeğinizi bir kutuya koyun içine sigara dumanıyla doldurun ağzını kapattığınızı düşünün.Bu da onun gbi bişey.Bebeğinizi böle tehlikeye atmış oluyosunuz.Elinzeen geldiğince içmeyin.Zaten eski içtiklerinzde var.Lütfen kullanmayın :(