Ceylan43 Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim, o anki heyecanla yaptım ama fazlasının elbet zararı vardır. İnşallah hepimiz sağlıkla alırız kucağımıza. Ve inşallah bebeğime bir zararı olmamıştır