ilkim19 benim doktorumda en başından beri her gittiğimde en az 10dakika kontrol ediyor cihazda.Özellikle 20haftadan sonra organları oluşmaya başladığı zaman.Öyle iki dakka bakıp 5 dk konuşmuyor yani.Belliki sizin doktorunuz bu şekilde çalışıyor.Ultrason cihazlarının kanıtlanmış bir zararıda yok sadece ses dalgası yayarak bebeği inceliyor.Emin olun şu mesajınızı yazabilmek için kullandığınız cep telefonunuzun bin misli daha fazla zararı var ama elinizden düşürmüyorsunuz(: Herşeyin aşırısı elbetteki zarar ama bu kadar dar bakmamak gerekir.