Sbnm06 bende 33 haftalık hamileyim hatta dün buna benzer bir post açtım neden oluyor bilmiyorum ama bebeler artık baş aşağı ve 2 hafta sonra doğum kanalına girerler artık 😂 sanırım bu onun hazırlığı ama canım yanmıyor değil özellikle yemek yaparken. Hareketlerde sertleşti tabiki güçlenip büyüyolar bünyemiz bence bu hafta alışır haftaya sıkıntı çekmeyiz bu kadar diye düşünüyorum.