Susamdidos Seyma_t aynen direk küvöze aldılar. Solunum desteği gördü. Ben sütü sağarak götürdüm 2 haftayı geçkin mideye hortum atarak beslediler 1 hafta Sonra kucağıma verip ten teması yaptılar. 2.hafta emzirmek için gittim devamlı solunumu kendi alabildiği an bizi taburcu ettiler 26 gün sonunda taburcu olduk benim tek avantajım 3 kez ciğer geliştirici iğnesi yapıldı.
Esray_ Buket1906 benim hic tansiyon problemim yoktu canim ellerimde sisme olunca düzenli olarak tansiyonumu ölçmeye karar verdim. O akşam hafif baş ağrım vardi. Aldim tansiyon aletini saat başı olctum. Her ölçmeye yükseliyordu. 3. Ölçmemde 149 a 99 du. Hemen doktoruma haber verdim hemen acil servise gidip idrar tahlili yaptirmami söyledi. Gece 22 de gittik. Protein kaçağı olunca doktor o gece tansiyonumu kontrol altına almak için hastanede tuttu beni ve ignelerimi yapti. Kontroldede gelişim geriliği cikinca acil ameliyat denildi benim stresten tansiyon 17 ye vurdu. 2 saat içinde sezeryan oldum bitti. Olayın sokundan hala çıkamadım. Hala kendimi hamile sanıyorum bazen.
Esray_ Buket1906 cok sukur canim aman olmasın inşallah sağlıcakla zamanında gelsin bebisin. Ama sen yine de kontrol et surekli. Birde 14 e 9 u gördüğün an hiç sürekliliğini bekleme direk doktora git. Doktorumun demesine göre hiç belli olmuyormuş anı gelişen birsey oluyormus genelde.
Seyma_t Esray_ benimde şimdi korkudan mıdır bilemem kendimi çok dinlemeye başladım bebek hareketsizleşti bugün, tansiyonumda normalde hep 9 olurdu hamilelikten önce ve hamilelikte dahil, şuan 11 de sürekli takip ediyorum
Derinin-annesi Seyma_t doktor yürüyüs ve tuzu kesmemi söyledi.Şu an en dıkkat ettigim şey tuz.Bir tansiypn aletı ediinp gün üçinde bir kac kere ölcüm yapın.
Seyma_t Derinin-annesi yarım saate bir ölçüyorum korkudan yürüyüşe bugün başladım 45 dakika yürüdüm, suyumu 3 lt altına düşürmemeye dikkat ediyorum sizce doğru bir yol mu izliyorum
Satinnst minikserce00 beslenemedigimi soyledigim için belkide ondandir ama yinede detayliya tekrar gir bebege giden kan akisina bakalim dedi..
Derinin-annesi Seyma_t Yanı hareket ve su ödemide azaltıyor iyi olur sizin içinde .Çünkü ödem olusmaması lazım aynı zamanda .Tuzu da eger tamamen kesemeseniz bile abartmazsanız iyi olur sizin için.Otururkende bacaklarınızın altına bir yastık koyun.
Esray_ Buket1906 olmaz olmaz bence strest yapmayın çünkü strestte etkiliyor. Olabildiğince sakın kalin. Arada kontrol ettiğinizde zaten güvende olursunuz Allahin izniyle. En güzel şekilde ve zamanında gerçekleşsin insallah doğumunuz. Kalbinizi ferah tutun 💐
Buket1906 Esray_ Allah razı olsun canım seninde bebeğin hemen çıkar kucağına alırsın inşallah canım şimdi ölçtüm yine de 12 lerde çok şükür
Derinin-annesi Seyma_t doktorum bacaklarımda ödem olusmaması için bacakların hep yukarıda olsun diyor.İnsallah faydasını görürsünüz sizde.Çok geçmiş olsun🥰🌸