Esray_ canım ben 18 haftada doktor kontrolünde yüksek çıkıyordu sadece doktor önlem amaçlı ilaç başlattı 24 saatlik idrar istedi verdim temiz çıktı o hafta da ilaçla düşük çıkıyordu geçen cenazemiz vardı ayakta kaldım çok üzüldüm tansiyonum 13 14 lerde çıkınca acile gittim gebelik zehirlenmesi diye korktum baktılar ödemim yokmuş idrarda da protein çıkmadı yine de önlem amaçlı hastanede kaldım hep düşük çıktı orda gönderdiler. Doktor 13 e 8 iyi dedi 14 15 lerde sürekli olursa gel dedi diğer türlü de belirtin yok çok şükür canım