Babyisot Esraktrc Ben de 140tane (2paket) t 1 numara ,180 tane(3 paket) 2 numara, 144 tane (3 paket ) 3 numara aldım ama iyi ettim kötü mü ettim bilemedim. Tanesi 80-90 kuruşa gelen indirimlerde yakaladikça aldım.
Esraktrc Babyisot Valla bence makul sayılar yeterli olur diye düşünüyorum. İyi yapmışsın iyi ama daha büyük numaralara geçme artık sonra bebişin kilosuna göre almaya devam edersin onlar bir kaç ay yeter zaten
Esraktrc Babyisot Çoğu bebek ilk zaman primada az pişik oluyor ya da olmuyor yeni doğan için en iyisi Prima bence. Ama sonradan biz de muhtemelen molfixe döneriz zamanla deniycez bakalım