kadriye25 maalesef kadriye hanım henüz tatmin olduğum hiç bir doktor yok Sezgin beye gittim ilgilenmedi İsa bey aynı şeyleri tekrarladı seyithan bey biraz daha iyiydi ama yine de tam anlamıyla memnun kaldığım söylenemez tabi bana hangi doktoru önerebilirsiniz derseniz en memnun kalmadığım doktoru önerebilirim Sezgin dursun sebebi ise bütün arkadaşlarıma çoook iyi davrandı fakat ne hikmetse ben ve eşimi sürekli tersleyerek konuştu