Birde Buhara’da daha önce doğum yapan varsa sancınızı kendi odanızda mı çekip son amda doğumhaneye iniyorsunuz yoksa bütün süreç doğumhanede mi ilerliyor. İlk hamileliğimde hastanenin en alt katında tek başıma 15 saat sancı çekince artık böyle bişey yaşamak istemiyorum tekrar 🥺