Halenur_58 Kızlar benim Pazartesi randevum var hastaneye gitsem bi sorun olur mu diye düşünüyorum bir fikri olan var mı randevuyu ekran görüntüsü çekmiştim
Mavi34 Halenur_58 ben bugün gittim. Otobüs değiştim. Hiç bir yerde kimse çevirmedi kimse birşey sormadi
Melikesvm Halenur_58 benımde Pazartesi var taksıyle 10dk sürüyor ama gıdıcem doktoruma sorucam eger hastane acıksa
metehaninannesiii Halenur_58 hicbir sikinti olmuyor biz her haftasonu gidiyoruz randevumuzu o sekulde alıyoruz
Dilekcnkn Halenur_58 Bir sorun olacağını sanmam canım sonuçta gebesin ve randevunun resmide varmış çok detaylı aradıklarını düşünmüyorum tam kapanma dediler ama millet hala dışarda yani sana birşey demezler herhalde sonuçta hastahaneye gidiyorsun
Halenur_58 Dilekcnkn yani Eğer ki çevirirlerse fotoğrafı gösteririm diye düşündüm teşekkür ederim canım
Mavi34 Halenur_58 aynen otobüste çocuklu kadında vardı yaşlı da vardı çoğunun izin belgesi yoktur eminimki. Hastanede polikliniklerde açık normal yürüyor isler ve baya sakin hastane
Nelmali Halenur_58 bugün gittim bir sorun olmadı hastaneye gittiğinizi söylediğinizde bir sıkıntı çıkmıyor
metehaninannesiii Nrdn_1996 özel.hastenede oluyor sanırım canım ben özele gidiyorum sürekli haftasonu gidiyoruz
Nrdn_1996 metehaninannesiii teşekkür edrim cnm çok sevindim eşim evde oluyo hafta sonu olduğunu keşke daha önceden bilsedm 31 haftalık şimdi hep bu zamana kadar tek gittm neyse geçte olsa ogrenms oldm aynn benimde özel inlsh gaziantepteyim bende burasıda öyledir
metehaninannesiii Nrdn_1996 valla kuzum ben 19 haftalık hamileyim hamileliğin başından beri haftasonu cumartesi günü gidiyoruz pazar günü tatili oliyor doktorumun bide sakin oluyor haftasonu ondan dolayi