Sinemis35 Bizde tam 18 iz oğlumla iki gün önce pit pit bi tekme gibi hissettim yemekten sonra duan sürekli uzanıp bi daha hareket eder mi diye bekliyorum ilk gebeliğim 💙
Hatice35 Aslizngnkck ben 18+2 çok şükür dün hareketlerini hissettim üç kere üst üste tekme attı kızım 😊çok güzel bir duygu Rabbim herkese yaşatsın
Esinn97 Aslizngnkck 18+5 ken hissetmeye başladım. İlk ilki gun anlamadım acaba bebeğimmi dedim. Daha sonra ki günlerde baya hissetmeye başladım. Şimdi 19+6 yım. Sağlıkla kucagimiza alalım mesleklerimiz🥰
Deniz1990 Bende 18+1 oldum 15 haftalıktan beri kıpırdamalar hissediyorum. Rabbim hepimize sağlıklı bebişler ve doğumlar nasip etsin. Bizim 6 ekim dogumumuz normal doğum olursa.
Mucizebebekk Aslizngnkck bizde bugün 17+2 olduk ama anlamıyorum bişey ya hissetmyrm yada gaz sancısıyla karıstıryorum 🤭