ozge_sblr Aslizngnkck bizde 18+6 yız 😍 ben 16 haftalıkken hissetmiştim. Hatta artık ayaktayken bile tekmeliyor hiseediyorum 🤭 baya içerde kayıyor felan 😅 hayırla büyüyüp sağlıkla doğsun inşAllah yavrularımız 🌸
Tazebirannecik Bizde 20+1 olduk hareketleri pıt pıt hissediyorum kızımın 🥺 çok duygusalım yaa herşeye ağlıyorum😂 ama yinede çok güzel hisler 🧡🧡
Ozgecomelek Ayssunn yaaa benim ikinci hamilelik diye sanırım ilk hamileligim de bende 17. Haftada hissettim şuan da sürekli bisey hissetmiyorum gün içinde bir iki defa hissediyordum 😍
Aysobaciniz Aslizngnkck yaa benimde sanki vücudum heryerinde damar atıyor elimi nereye koysam oram atıyor anlamadım 🙄 pıt pıt hareketleri hissediyorum ama çok sık değil
Firstbabe Aslizngnkck 15haftaligiz. Arada pit pitlar hissettiriyor minik yavrum. Geceleri daha belirgin oluyor 😇
Pambix Aslizngnkck bizde 14 haftalık olduk çok şükür. Kanamam oldu bu hafta ama inşaallah gececk herşey yoluna girecek 😊 kısmetse Ekim ortası doğum inşallah. Sezeryan olacağı için .hareketleri henüz hissetmiyorum .bir ay sonra başlar herhalde kipirtilar
Pambix Bende ilk gebeligimde 18 haftada hissetmiştim .😊hissettikten sonrası daha zevkli ve daha endişesi geçiyor
ipek_94 Aslizngnkck ben 19. Haftadayım ve 3 gündür yerinde durmuyor o kadar hareketli ki özellikle yemeklerden sonra 😍
milla-s Dmrhzn zaten bu haftalarda sürekli hissedemezmişiz, biraz daha güçlenmesi gerekiyormuş bebişin.
Gizo128 Ervaceylin nasıl hissettiriyor kendini ilk hamileliğim merak ediyorum hareket etsede ben anlamiyacakmisim gibi geliyor