Melikeiy Selinbati doktor zman yaklasincs gün veriyor benim kızım da sezeryan bu ikinci o yüzden tarih verdi bunda
Melikeiy Selinbati aslında 7.aya girdik tahmini tarih planladi en son da artık daha yeni kesin tarihi verdi herşey gidisataa göre açıkçası ama ikinciler de bence 40.hafta ya kadar bekle vs yok😇
rumeysa-96 Melikeiy bnde 37 ye girdim ama doğum şeklim daha belli değil normal görünüyor herşey. Sezeryan tercih edersem benimde 10 günüm var
Selinbati Melikeiy hadi yaa bende hakkaride yaşıyorum ayın 20 sinde vana gidicem kontrol için o zaman sorarım Bi doktora ne diycek acabaa
Melikeiy Aysegultkk merhaba benim ikinci bebeğim ilkim de sezeryanla olduğu için planlı sezeryanla yani doktorum gün verdi….