Ilkim_34 Melikeiy şafak 74 her kontrole gittiğimde doktor ters olduğunu söylüyor umarım döner de son haftalar zorunlu sezaryena girmek zorunda kalmam cok korkuyorum sezaryendan 😑
Melikeiy Ilkim_34 korkmayın Allah’ın izniyle bende ikinci sezeryani olcam nasipse tabi ister istemez tedirginlik oluyor ama Allah’a emanetiz inşallah sonunda bebeklerimize kavuşmak olsun herşey geçer Allah’ın izniyle..🤲
Ilkim_34 Melikeiy Amin inşallah rabbimden tek dileğim sağlıkla kucağımıza almamız öyle yada böyle bi sekilde doğuracağız artık sağlıkla gelsinler inşallah 🥰 rabbim sizi de sağlıkla bebeğinize kavuştursun inşallah kolay bi doğum nasip etsin 😘
Selinbati Melikeiy 14+5 bizim daha çok yolumuz var 177 günümüz var uygulamaya göre ama ikinci sezeryanim olucak ne zaman olur bilemiyorum 😊
Melikeiy Selinbati doktor zman yaklasincs gün veriyor benim kızım da sezeryan bu ikinci o yüzden tarih verdi bunda