asyahumam şimdi baktım da ben dört tane 5li hastane çıkışı aldım hastaneye götürmek için değil de eve geldiğimizde giydirmek için yenidoğan döneminde ucuz ucuz aldım bimden e bebekten tanesi 25 liraydı, güzel iki üç takım alma fikrim daha var ilk 1 ay bunları giyecek zaten yeter gibi duruyor…Ben de penye battaniye fln almadım temmuzda evin sıcaklığını ölçüp kundak uyku tulumu alıcam… siz penye battaniye aldınız mı