Serha Benim de doğumum temmuzda kısmetse. 0-3 ay için hiç kalın bir şey almadım.hemen hepsi uzun kollu ince penyeler. Çorap da aldım, kalın battaniye de. Bugün bir anne ile konuştum temmuzda bebeği olmuş hastanede doğumhane biraz soğuk olduğu için kalın battaniye istemişler o yüzden ben hastane çantasına nohut battaniye deniyor ya ondan koyacam.
Biz Ankara’da oturuyoruz o yüzden temmuzda bile bazı akşamlar hava serin olabiliyor ve ben bile hafiften ürperip üzerine bir şey alma ihtiyacı duyuyorum o yüzden çorap da aldım bebeğime.Uzmanlar genelde kendinizden bir kat fazla giydirin bebekleri diyorlar.
Onun dışında yün hırka ,kazak,battaniye vs de alındı örüldü ama yazın giydirmek için değil 3-9 ay arasında lazım olur diye. 3-9 ay tam kışa denk geliyor çünkü.
Bunlar dışında penye ve müslin battaniyeler ,pikeler işini görebilir.