nurbebek01 merhaba ben korona olduğum için ayrıntılı ultrason haftamı 2 hafta geçirmiştim ümraniyede özel muayenehanesi olan bi doktora yaptırdım. Ama öncesinde randevum vardı aradım hep iptal ettirdim, hiç te bi sıkıntı olmadı. Aksine dahada büyümüştü oğlum herşeyi çok net gördük.