Kızlar ben develetten randavu aldim 23+2 de gittim ve zeynep kamil araştırma hastanesinde perinetoloji bölümünden aldım ama gittiğimde yanlış almışsın dopler bölümünden alacağımı söyledi ve yapmadı ondan sonrada zaten haftam doldu gidemedim acaba bir sorun olur mu gidemeyen var mı çok canım sıkıldı ne yapcam bilmiyorum