Pnrmhmmd Mysfelf inanır mısın valla aynı benim gibi olmuşsun 2 hafta önce 40 60 gördü geçen hafta tik yoktu 20 de 26 da kaldı niye böyle oldu ki anlamadım bu haftada biraz geç mi gitsem ki aceba kontrole
Mysfelf Pnrmhmmd canım normal dedi dr bana artık düzene giriyomuş sancılar az veya çok olması değil düzenli aralıklarla olması önemliymiş yarın muayenem var benimde nst yi çok merak ediyorum🙂
Mysfelf Pnrmhmmd bende dün girdim ve 20lerden yukarı çıkmadı benimde aynı şekilde dr bekliycez dedi bi hareket yok 😞
Mysfelf Pnrmhmmd hiçbişey yok. Sadece yürümem zorlaştı kanala girdiği için bebiş o kadar hiç kasılma yok. Yürürken kasık sancısı o kadar yani otururken gayet normalim🙂 sende nasıl?
Pnrmhmmd Mysfelf aynı benim de öyle sadece KARNIM sertleşiyor karnım kasilinca bacağıma vuruyor ama gerçek doğum sancısı belden vururmuş hiç belimde bi ağrı şancı yok 😒
zanimo Kızlar bende 37.haftamdayim çatı agrisi denen şeyi bilmezdim araştırdım çatı agrisiymis .bu neden olur peki bebek asagida hissediyorum baskı yapıyor çok 😞
zanimo Pnrmhmmd anladım canım Doğum yaklaştıkça kendimi dinler oldum ama bu agri ilk olduğu icin korktum .aman erken gelmesinde meleğim 🤩🤩👼