Mysfelf Bu sabah başlayan kasık ağrım geçmiyor. Hep aşağı doğru bir baskı var. Yürürken iyice canım yanıyor. Önceden de arada olurdu ama geçerdi şimdi hep baskı hissediyorum. Sizce doğumun yaklaştığını mı gösterir bu belirti?
Vldn Mysfelf ayyy 38. Hafta olduguna göre başka bişeyin belirtisi olamaz bu bence her an hazrlıklı ol canım doktorunuda arayıp sorabilirisin aslında
Mysfelf Vldn yarın sabah muayenem var onu bekliyorum ☺ Bakalım banada öyle geldi artık 37den sonra doğurmak istiyo insan zaten hadi inşallah 😃
Mysfelf Pnrmhmmd ben de otururken ve yatarken sancı yok. Ayaktayken yürürken özellikle oturup kalkarken aşağı doğru baskı var. Yerimden kalkmak istemiyorum 😃 seninki sürekli mi canım
Mysfelf Vldn aynenn 😃 bakalım nst de belli olur artık sancılarım düzenli olsa keşke diye giriyorum nst ye 😃
Pnrmhmmd Mysfelf yok benimde öyle hareket edince ayaktayken oluyor onun dışında yok 😄 oyun oynuyor bebisler artık sıklaşsın diye dua ediyorum
Brnumut Bende 38+2 yim. Bir haftadır gece gündüz kasıklarım agrıyor. Yatakta dönerken bile acı çekiyorum. Oturup kalkmak zorlaştı. Yarın kontrolüm var. Bakalım hoca ne diyecek
Mysfelf Pnrmhmmd evet artık gelişimleri de tamamlandı çok şükür sadece kilo alıyorlar ve bizimle oynuyo minnoşlar 😃 keyiflerini bekliycez 😃
Mysfelf Pnrmhmmd canım 2 hafta önce 40larda 60lardaydı yüksek gibiydi. Geçtiğimiz cts daha düşük çıktı 20lerde. Dr normal dedi düşük çıkmasına senin nasıl canım ?
Pnrmhmmd Mysfelf inanır mısın valla aynı benim gibi olmuşsun 2 hafta önce 40 60 gördü geçen hafta tik yoktu 20 de 26 da kaldı niye böyle oldu ki anlamadım bu haftada biraz geç mi gitsem ki aceba kontrole
Mysfelf Brnumut evet vardı ara ara oluyodu o hafta nst de de sancı çıkmıştı. Çıkmadığı hafta çok rahattım ve sancı çıkmadı. Bakalım yarın ne olcak 😃
Brnumut Mysfelf benim bu haftaya kadar hiç sancım yoktu, nst de de sancı çıkmıyordu. Artık çıkar herhalde sancı dimi
Mysfelf Brnumut çıkar heralde düzensiz de olsa 🙂 siz de artık sancı bekliyosunuz heralde benim gibi. Hayırlı zamanda gelsinler inşallah 🙂))
Brnumut Mysfelf tabi gün içinde eskisi kadar hareket etmiyor ama hareketlendiğinde de göğsümün altına ve kasıklarıma ciddi vuruyor