kucuktosbik27 amin canım inşallah o gün gittiğimde bile acilde iğne yaptırmam gerekiyordu 2 kişi korona temaslı olduğu için gelmişti ortalık çok kötü bebişlerimize bişey olmasında hareketlerinde bi sıkıntı yok çok şükür ama rahim içi yaralar var demişti