aslannaz21 Emregizem hayirlisi olsun canm saglikli eli ayagi duzgun evlatlar nasip etsin rabbim. Bizde 34+5oyle agirlastimki benjm sipa bazen asagida bazen yukarda ne yaptigi belli degil sanirim tünel kaziyor
ideemirel Yeppudaa ben böyle bı edepsizlik duymadım ister alırız ister almayız her şey bitti bu seferde tüylerimize mi geldi konu
ideemirel Emregizem benim hamilelikten önce bile vardı genel olarak zaten tüylü bı yapım var doğum sonrası komple lazere gitmeyi planlıyorum
DlgluSeyda Emregizem bendede çıkmıştı hemde uzun uzundu sakın alma onlar dökülecek dediler bende almadım. Doğum yapalı 3 ay oldu ve hepsi döküldü tamamen pürüzsüzleşti hatta göbeğimin çevresi 😁
Eylulunannesi-2 Emregizem ben lazer yapıyordm gebelkten önce. Şimdi yapmıyorm ama hiç yok tütün lazer işe yaramıs olablr blmyorm. 30 haftalık oldk. Son zmn olursada jiletle alırım zaten gebelkten sonra yine lazer yapıcam
Susamtanem1 Emregizem bendede normalde hiç yoktu ama hamilelik sonrası baya tüylendi ama müdahale etmiyorum şu süreç geçince bakacam bakalım kaldı 4-5 ay 😂
Cigdemss Emregizem bende çıktı doğumdan sonra azalıyormuş , şahsen hiç önemsemiyorum çatlak olmasın inşallah yeterli .