Emregizem kızlar ya göbek tüyleriniz çıktı mı benim göbeğimde hafif tüyler vardı hamile kalmadan önce ama hamile kaldıktan sonra aşırı derecede kıllandı çok sinirime gidiyor sizde de olduysa neler yaptınız acaba🤪🤔
Rabismomm4 Emregizem ben kılsız bir insanım denirya aynen öyleyim ama göbeğim killandı oğlum da doğumdan sonra dökülür diyorlar oyuzden almıyorum
aslannaz21 Emregizem bende de cikti ya bende almadim kayinvalidem dökülür elleme dedi insallah dökülür erkek bebekte oluyomus ne kadr dogru bilmiyorm benim bebiş erkek sizin
Alyaesmaa Emregizem doğumdan sonra dökülüyor eski haline dönüyor aldıranlar keşke aldırmasaymış iyice çoğalcak
Yeppudaa ogrencianne35 ben alıyorum maalesef çünkü bir ara kuzenimi doktor aşağılamis ti bende çekiniyorum hep aliyorum
Emregizem ogrencianne35 ya bende almak istemiyorum ama gerçekten rahatsız edici doktora gitsek insan utanıyor 😃
Senayyalcin Yeppudaa O ne demek ya kime vazife olmuş bir kadının kıllarını alıp almamasını sorgulamak sadece patavatsızlık ve terbiyesizlik gerçekten
aslannaz21 Emregizem hayirlisi olsun canm saglikli eli ayagi duzgun evlatlar nasip etsin rabbim. Bizde 34+5oyle agirlastimki benjm sipa bazen asagida bazen yukarda ne yaptigi belli degil sanirim tünel kaziyor
mrsflowers Emregizem benimde acayip bi şekilde kıllandı ve devam ediyor kıllanmaya görüntüsü hoşuma gitmese bile doğumdan sonra dökülüyormuş elleme alayım felan deme bence
Zemheriiiiiiii Emregizem olmazmı…🌚🌝 hiç bişey yapmıyorum alırsam devamı gelir zaten sürekli açıkta değil bana pek engel değil tabi istenen bişi değil ama doğuma kadar sabır😂
Hafissee Emregizem ilk zamanlar aniden cogaldı agdayla aldırdım şuan 29+1 deyiz aylardır cıkmadı geri tertemiz 😁