Rukiye24 11 haftalıktı. Bende doktoruma ulaşamamıştım hemen farklı bir hastaneye gittim ama düşük başlamış dediler. Keşke yapılacak bisey olsaydı ama kısmet değilmiş. Sizin için dua ediyorum inşallah korkulacak bisey yoktur. Sol tarafınıza yatın bol bol. Herşey yoluna girecektir inşallah.