Tugbaomerfaruk Elif1nurr2 hiç acımdı o zaman bende korkuyordum çok sağolun çok az acıdı normal yani 2 parmakla baktı sedye de hemde ☺️
Elif1nurr2 Tugbaomerfaruk aynen cok korkulcak vi sey yok mutlaka hafif bi aci oluyor ama buyutulcek bi sey degil
dygn Benim de hic acimadi 2 gun once yaptirdim. Derin derin nefes alip vermek yeterli ✔ abartmalar fasa fiso
Tugceakdgn Elif1nurr2 ayy öyle mi bak bak unutmamış gelmiş burda bilek diyo. Ne cahil karısın yahu mecaz anlamda dedim. Senin genişse bilekte girse farketmez
Tugceakdgn tgba_58 ayy burdakiler acıdan anlamazlar canım sinek ısırığı diyorlar nasıl bi rahatlıksa yanlış yerdesin 🤷♀️
NeeSalman Cevirmenannee acı duymadığına sevindim canım kendini kasmadığın doktorunun da dikkatli olmasıyla bir şey hissedilmiyor ✌🏻
Hazal2121 Cevirmenannee Cevirmenannee ay birben ağrıdan yürüyemedin herhalde çatı muayenesinden sonra doğuma kadar ağrıdan kendme gelemedim 🥺