olcy ben fakülteye gidiyordum 4 gebeliğim oldu ikisi düşük biri yaşayan ama o gebeliğimde sıkıntılı geçti düşük iğneleri kullanarak ki yedibuçuk aylık doğum yaptım ona rağmen fakülte araştırma yapmadı bende özele gitmeye karar verdim özeldeki doktorumda üçüncü düşükten öncesini uygun görmüyoruz dedi şimdi dördüncüye hamileyim her ihtimale karşı kansulandırıcı başladı doktorum şükür sorunsuz ilerliyoruz birde düşükten sonraki gebelikler daha sağlıklı oluyor diyorlar düşükten sonra çokta ara verme altı ay falan diyorlar ama ikinci üçüncü ayında dene hemen hamile kalırsın zaten