Merhaba arkadaşlar. Daha önce bir düşük yaşadım şuan 14 haftalık hamileyim. Doktorum kan pıhtılaşması olabilir diye Tedbir amaçlı kan sulandırıcı coraspin kullandırıyor. Ama test yaptırsan iyi olur dedi. Özel hastanede 900 TL civarındaymış. Devlet hastanelerinde bir düşükden sonra bu testi yaptıran varmı acaba ??