MerveKaya38 Kesilirmi kesilmez mi hamileyken çok uzadi saçlarım sıcakta oluyor artık kapalıyım çok terliyorum sizce nasıl 🤔
1anne-2bebek MerveKaya38 tabıkı kesilir neden kesilmesin. Tırnak kesmiyor musunuz? 😀 Cevrenızdekı kısıler batıl ınanclara gore hareket ettikkerinden. Git kestir rahat et, bnde kestırdım hatta eger az uzun olursa doguma bır daha kestırcem 😀
karamelito Kesilir neden kesilmesin o kısım biraz hurafe. Ben 12 haftalıkken kestirdim hiçbir sorun yok. kimyasal birşey girmiyor, etmiyor. Herhangi bir sorun teşkil edecek birşey değil ki
MerveKaya38 karamelito kaynanam kesilmez bekle diyor millet boyatiyor sorun olmuyor diyorum anlamıyor burdaki mj gostercem ki inansin kadın artık 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
karamelito MerveKaya38 o zaman kişisel ağdamızı kaş bıyığı falan da almayalım öylece kalalım 😂😂 olur mu öyle şey yahu😂
Esra-dmr MerveKaya38 kaynanan ne karışıyo senin saçına git kestir ona ne canım 😁iki tutam saçla çocuk ömrü ölçülmez Allah bilir herşeyi. Ben her ay düzenli kestirdim nerdeyse doğumum yakın çok şükür 😅
Reyhandmrl MerveKaya38 ben daha yeni kestirdim. Batıl şeyler inanmıyorum . Eylülde doğum olacak inşallah bu sıcakta uzun saç uğraşılmaz 🙂
Milenka MerveKaya38 ben kestiricektim kaynanam dediki kesilmez 😂 Sonra cubbelinin bu konuda sohbeti var Google yazın çıkıyor. Hamileyken saç kesmenin hiç bir sakıncası yok. Ben kestirdim gayet mutluyum 🤗
_Aysgll_ MerveKaya38 Bende kapalıyız ya çok uzadı artık sıcakta rahatsız ediyo dayanamiyorum. Zaten uzun saç sevmiyorum 😅 Kestircem gitsin hurafelere inanmam
Donebaris MerveKaya38 Ben dayanamadim kestim cocugun akli kisa yada omru kisa olur diyolar ☺🤭batil inanclar