[silindi] 37+3te zorunlu sezaryen oldum bebeğim bir gün yoğun bakımda kaldı solunum güçlüğünden dolayı ayrıca bazı bağırsak problemleri yaşadık. Bir de bizde uzamış sarılık vardı 38 hafta öncesi doğan bebeklerde sarılık daha dirençli olabiliyormuş. O yüzdem tavsiyem 38 dem sonra doğum planlamanız. Belki bunların hiçbiri sizde oluşmayacak ama unutmayın anne karnındaki 1 saat bile çok önemli.