[silindi] ben sezaryen olmuştum ama mecburen. Yani korkulacak, tedirgin olacak hiç bişey yok sadece sonrasında bir hafta toparlanma süresi oluyor. Normal doğum en güzeli ama bana nasip olmadı. Normal doğumdan korkuyorsanız tabi ki sezaryen olabilirsiniz doktor zorlamaz bence