Merhaba güzel anneler, biliyorsunuz ki Ramazan ayı rahmet ve bereket ayıdır. Biz de bu aydan payımızı alalım bebeklerimizi sağlıklı, sıhhatli, hayırlı bir şekilde kucağımıza alalım diye bu konuyu açıyorum. Biliyorsunuz ki Allah katında duası en çok kabul olan dua kulun kula ettiği duadır. Bu yüzden bu ayı hem daha verimli geçirmek hem de bebeğimiz için dua ederek değerlendirelim diyorum. Sizin de bu sevaba ortak olmanızı istiyorum hatim indirerek. Hatime katılacak olan arkadaşlar kendi ne niyetiniz varsa katılabilirsiniz. Hamile kalamayanlar hamile kalmak için, düşük yapanlar sağlıklı bir gebelik için, bebek bekleyenler sağlıkla bebeklerini kucaklarına alabilmek için her ne niyetiniz varsa katılabilirsiniz. 🌸 Cüz alan arkadaşlar kendisi için ve bu hatime karışan kardeşlerimiz için dua etsin lütfen. En güzel dua kulun kula ettiği duadır. 🌸
🌹Ben ilk 5 cüzü alarak başlamak istiyorum🌹
Almak isteyen arkadaşlar 5 ten sonrasını alarak hatime dahil olabilirler.🍀
🌸Allah okuduklarımızı kabul etsin kimin ne niyeti varsa hayırlı bir şekilde kabul olsun inşallah🌸